Voor de ZZP'er

Ben jij de Zelfstandige Zorgprofessional die wij zoeken?
Werken als zelfstandig zorgverlener, omdat werken in de zorg je passie is. Dan wil je geen onzekerheid over het zoeken naar diensten en kostbare tijd moeten besteden aan de administratie. Nee, je handen inzetten in de zorg. Zorg Ambiance begrijpt dit en daarom zorgen wij daarvoor. Houd zelf de regie in handen en bepaal waar, wanneer en hoe vaak je werkt.
​
Elke zorgverlener is anders en daarom bieden we de mogelijkheid om zelf de diensten te kiezen die jij prettig vindt. Altijd bij één locatie of juist losse opdrachten bij verschillende locaties? De keuze is aan jou. Via onze app heb jij 24/7 toegang tot ons actuele dienstenaanbod. Op het juiste moment aan de slag bij een door jou gekozen zorginstelling, daar zorgen wij samen voor!
In de app geef je ook eenvoudig aan welke diensten je hebt gedraaid. Wij factureren deze gewerkte uren namens jou bij de zorgorganisatie. Jij hebt er verder geen omkijken meer naar en kunt je volledig inzetten in de zorg.
Zijn er nog vragen of onduidelijkheden? Wij staan altijd voor je klaar.
.png)
Altijd een dienst beschikbaar in jouw buurt
.webp)
Alle dagen
bereikbaar
Plezierig en
persoonlijk
Betrouwbaar
netwerk
Kwalitatief en
betrouwbaar
Diensten inzien
via de app
Spoedbetaling
mogelijk
Korte lijntjes,
snelle actie
Werken waar en
wanneer jij wilt
Facturatie
ontzorgd
Heel tevreden over onze samenwerking . Voldoende contact en een fijne manier van benaderen. De meiden luisteren altijd goed en hebben een fijne benadering en willen altijd klaar staan en helpen.
Marilva
FAQ
Je neemt contact met ons op via de site of telefonisch
Je levert de benodigde documenten aan
Wij zetten jouw diensten uit
Een zorgprofessional komt bij jou werken
Niets! Ja, je leest het goed. Zorg Ambiance vraagt geen vergoeding aan zorgorganisaties. Wij geloven in het oplossen van de zorgbehoefte. Je betaalt enkel voor de zorg die geleverd wordt. Bij Zorg Ambiance zijn er dus geen inschrijf- of servicekosten. Je ontvangt alleen een factuur van de zelfstandig zorgverlener, vrijgesteld van btw.
De naam van een contactpersoon, de naam van de zorgorganisatie, een telefoonnummer en een zakelijk e-mailadres. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om de rest samen in te vullen. Daarna kunnen wij direct aan de slag om jullie te helpen de zorgbehoefte in te vullen.
Zorg Ambiance is dé partner voor een ad hoc opdracht. Maar alle opdrachten zijn mogelijk. Wij zorgen voor een passende zorgverlener of het nu gaat om een incidentele opdracht of een om een zorgverlener voor langere tijd. Neem vooral contact met ons op en wij helpen jullie graag verder.
Zorg Ambiance heeft kwaliteit en persoonlijk contact hoog in het vaandel staan. Wij nemen de intake van zorgverleners dan ook zeer serieus. Met alle zorgprofessionals hebben wij een persoonlijk intakegesprek, daarbij dienen zij alle benodigde gegevens in te leveren. Alle documenten worden beoordeeld, voordat we tot bemiddeling overgaan.
Wij hopen natuurlijk dat er geen klachten zijn. Ben je onverhoopt toch niet helemaal tevreden met onze dienstverlening, willen wij dat natuurlijk wel graag horen. Via een mail naar management@zorgambiance.nl kun je de klacht indienen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op en gaan op zoek naar een passende oplossing.
Alle zelfstandig zorgverleners zijn persoonlijk gescreend
Alle documenten zijn gecontroleerd
Een recent VOG is aanwezig
Alle ZZP'ers zijn aangesloten bij het klachteninstituut
BIG-registratie, indien van toepassing, is aanwezig en gecheckt
Op dit moment hebben wij een groeiend netwerk van zelfstandig zorgprofessionals:
Helpende (niv. 2)
Helpende plus (niv. 2+)
Verzorgende (IG) (niv. 3)
Verpleegkundige (niv. 4)
Wij zijn dé partij voor ad hoc diensten. We zetten graag dat extra stapje wanneer het nodig is. Want zoek je nu een zorgverlener, dan is deze vaak ook echt nú nodig. Daarom zijn wij 7 dagen per week, van 07.00 tot 21.00 uur, telefonisch bereikbaar om jullie te ontzorgen.
Wij zetten de diensten gelijk voor jullie uit, maar kunnen invulling niet garanderen. Hoe langer van tevoren een dienst wordt uitgezet, hoe groter de kans. Maar wij doen altijd ons best voor jullie.
Je neemt contact met ons op via de site of telefonisch
Je levert de benodigde documenten aan
Wij zetten jouw diensten uit
Een zorgprofessional komt bij jou werken
Niets! Ja, je leest het goed. Zorg Ambiance vraagt geen vergoeding aan zorgorganisaties. Wij geloven in het oplossen van de zorgbehoefte. Je betaalt enkel voor de zorg die geleverd wordt. Bij Zorg Ambiance zijn er dus geen inschrijf- of servicekosten. Je ontvangt alleen een factuur van de zelfstandig zorgverlener, vrijgesteld van btw.
De naam van een contactpersoon, de naam van de zorgorganisatie, een telefoonnummer en een zakelijk e-mailadres. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om de rest samen in te vullen. Daarna kunnen wij direct aan de slag om jullie te helpen de zorgbehoefte in te vullen.
Zorg Ambiance is dé partner voor een ad hoc opdracht. Maar alle opdrachten zijn mogelijk. Wij zorgen voor een passende zorgverlener of het nu gaat om een incidentele opdracht of een om een zorgverlener voor langere tijd. Neem vooral contact met ons op en wij helpen jullie graag verder.
Zorg Ambiance heeft kwaliteit en persoonlijk contact hoog in het vaandel staan. Wij nemen de intake van zorgverleners dan ook zeer serieus. Met alle zorgprofessionals hebben wij een persoonlijk intakegesprek, daarbij dienen zij alle benodigde gegevens in te leveren. Alle documenten worden beoordeeld, voordat we tot bemiddeling overgaan.
Wij hopen natuurlijk dat er geen klachten zijn. Ben je onverhoopt toch niet helemaal tevreden met onze dienstverlening, willen wij dat natuurlijk wel graag horen. Via een mail naar management@zorgambiance.nl kun je de klacht indienen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op en gaan op zoek naar een passende oplossing.
Alle zelfstandig zorgverleners zijn persoonlijk gescreend
Alle documenten zijn gecontroleerd
Een recent VOG is aanwezig
Alle ZZP'ers zijn aangesloten bij het klachteninstituut
BIG-registratie, indien van toepassing, is aanwezig en gecheckt
Op dit moment hebben wij een groeiend netwerk van zelfstandig zorgprofessionals:
Helpende
Helpende plus
Verzorgende (IG)
Verpleegkundige
Wij zijn dé partij voor ad hoc diensten. We zetten graag dat extra stapje wanneer het nodig is. Want zoek je nu een zorgverlener, dan is deze vaak ook echt nú nodig. Daarom zijn wij 7 dagen per week, van 07.00 tot 21.00 uur, telefonisch bereikbaar om jullie te ontzorgen.
Wij zetten de diensten gelijk voor jullie uit, maar kunnen invulling niet garanderen. Hoe langer van tevoren een dienst wordt uitgezet, hoe groter de kans. Maar wij doen altijd ons best voor jullie.
Je neemt contact met ons op via de site of telefonisch
Je levert de benodigde documenten aan
Wij zetten jouw opdrachten uit
Een zorgprofessional komt bij jou werken
Niets! Ja, je leest het goed. Zorg Ambiance vraagt geen vergoeding aan zorgorganisaties. Wij geloven in het oplossen van de zorgbehoefte. Je betaalt enkel voor de zorg die geleverd wordt. Bij Zorg Ambiance zijn er dus geen inschrijf- of servicekosten. Je ontvangt alleen een factuur van de zelfstandig zorgverlener, vrijgesteld van btw.
De naam van een contactpersoon, de naam van de zorgorganisatie, een telefoonnummer en een zakelijk e-mailadres. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om de rest samen in te vullen. Daarna kunnen wij direct aan de slag om jullie te helpen de zorgbehoefte in te vullen.
Zorg Ambiance is dé partner voor een ad hoc opdracht. Maar alle opdrachten zijn mogelijk. Wij zorgen voor een passende zorgverlener of het nu gaat om een incidentele opdracht of een om een zorgverlener voor langere tijd. Neem vooral contact met ons op en wij helpen jullie graag verder.
Zorg Ambiance heeft kwaliteit en persoonlijk contact hoog in het vaandel staan. Wij nemen de intake van zorgverleners dan ook zeer serieus. Met alle zorgprofessionals hebben wij een persoonlijk intakegesprek, daarbij dienen zij alle benodigde gegevens in te leveren. Alle documenten worden beoordeeld, voordat we tot bemiddeling overgaan.
Wij hopen natuurlijk dat er geen klachten zijn. Ben je onverhoopt toch niet helemaal tevreden met onze dienstverlening, willen wij dat natuurlijk wel graag horen. Via een mail naar management@zorgambiance.nl kun je de klacht indienen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op en gaan op zoek naar een passende oplossing.
Alle zelfstandig zorgverleners zijn persoonlijk gescreend;
Alle documenten zijn gecontroleerd;
Een recent VOG is aanwezig;
Alle ZZP'ers zijn aangesloten bij het klachteninstituut;
BIG-registratie, indien van toepassing, is aanwezig en gecheckt;
Inschrijving Wtza is gecontroleerd.
Op dit moment hebben wij een groeiend netwerk van zelfstandig zorgprofessionals:
Helpende
Helpende plus
Verzorgende (IG)
Verpleegkundige
Wij zijn dé partij voor ad hoc opdrachten. We zetten graag dat extra stapje wanneer het nodig is. Want zoek je nu een zorgverlener, dan is deze vaak ook echt nú nodig. Daarom zijn wij 7 dagen per week, van 07.00 tot 21.00 uur, telefonisch bereikbaar om jullie te ontzorgen.
Wij zetten de opdrachten gelijk voor jullie uit, maar kunnen invulling niet garanderen. Hoe langer van tevoren een opdracht wordt uitgezet, hoe groter de kans. Maar wij doen altijd ons best voor jullie.
Ben jij in de periode 1 oktober 2020 tot 15 juni 2021 via Zorg Ambiance werkzaam geweest bij één of meerdere opdrachtgevers? Dan kun jij een aanvraag indienen voor deze zorgbonus via onderstaande link. Maar LET OP!
Je kunt de zorgbonus maar bij één opdrachtgever indienen! Ook als je in deze periode bij meerdere opdrachtgevers hebt gewerkt.
Kies daarom de opdrachtgever waar je via Zorg Ambiance in deze periode het meeste werkzaam bent geweest en waar je een uitzonderlijke prestatie hebben geleverd. Zorg Ambiance zal jouw aanmelding doorgeven aan de opdrachtgever. De opdrachtgever is verantwoordelijk voor jouw uiteindelijke aanvraag voor de bonus.
Meld je aan via: www.zorgambiance.nl/coronabonusaanvraag
Iedere zorgprofessional kan maar één keer de zorgbonus ontvangen. Het is daarom belangrijk dat je bij het aanmelden aangeeft bij welke opdrachtgever je de meeste uren hebt gewerkt en/of een uitzonderlijke prestatie hebt geleverd in de periode 1 oktober 2020 tot 15 juni 2021. Wij melden je gegevens dan bij enkel deze zorgorganisatie.
Wanneer jij je aanmeldt via onderstaande link zal Zorg Ambiance de opdrachtgever (waar je de meeste uren hebt gewerkt) informeren. Wij zullen verder ook de gewenste gegevens bij de zorgorganisatie aanleveren.
Meld je aan via: www.zorgambiance.nl/coronabonusaanvraag
Nee, helaas niet! Hier zijn voorwaarden aan verbonden. Belangrijkste voorwaarde om in aanmerking te komen voor de bonus is dat de zorgprofessional in de periode 1 oktober 2020 tot 15 juni 2021 een uitzonderlijke prestatie heeft verricht vanwege COVID-19, door onder uitzonderlijke omstandigheden zorg te bieden. Daarnaast is het net als in 2020 dat zorgprofessionals met een relatief hoog inkomen niet in aanmerking voor de bonus 2021. Een hoog inkomen is een inkomen van meer dan twee keer modaal.
Wij zullen de benodigde gegevens aanleveren bij de betreffende opdrachtgever en hopen dat jij in aanmerking komt voor de bonus.
Maar de zorgbestuurders hebben de complexe taak om te beoordelen, vanuit een handleiding van de overheid, welke medewerkers voor de bonus in aanmerking komen. Een accountant van de opdrachtgever kijkt ook nog mee of het allemaal juist is verlopen.
Wanneer het verzoek voor jouw aanvraag is goedgekeurd door de zorgorganisatie en wordt ingediend, zal ook de overheid de aanvraag nog beoordelen. Naar verwachting zal het medio oktober zijn wanneer alle aanvragen zijn beoordeeld.
Is jouw aanvraag goedgekeurd dan word je door de zorgorganisatie geïnformeerd.
Voor de bonus van 2021 is een bedrag van €720 miljoen beschikbaar gesteld. Dit bedrag wordt verdeeld over het totaal aantal goedgekeurde aanvragen. De hoogte van de bonus bedraagt naar verwachting netto tussen de € 200 tot € 240. Het exacte bedrag zal naar verwachting medio oktober bekend zijn, nadat alle aanvragen zijn beoordeeld.
Zorgaanbieders kunnen de subsidie aanvragen vanaf dinsdag 15 juni 2021 9.00 uur tot en met dinsdag 27 juli 18.00 uur. Aanvragen die na dinsdag 27 juli 18.00 uur worden ingediend, komen niet voor subsidie in aanmerking.
Na het verstijken van de aanvraag datum zal de overheid alle aanvragen beoordelen. Naar verwachting zal dit medio oktober afgerond zijn. Uitbetaling is voorzien voor het eind van 2021. Dit is slechts een indicatie.
Aanvraag bonus 2021 bij Zorg Ambiance kan tot 10 juli!
Op dinsdag 15 juni 2021 om 09.00 uur opent het aanvraagloket voor zorgaanbieders. Dit loket sluit op dinsdag 27 juli om 18.00 uur. Aanvragen die na dinsdag 27 juli 18.00 uur worden ingediend, worden niet in behandeling genomen. Maar dit is voor de zorgaanbieders! Wij moeten jouw gegevens ruim voor die tijd hebben aangeleverd bij de zorgorganisatie. Zo kunnen zij intern nog nakijken en eventuele aanpassingen doen.
Kom jij in aanmerking voor de bonus 2021? Meld je dan zo snel mogelijk aan via deze link!
Om via Zorg Ambiance te kunnen werken is een zorgdiploma verplicht.
Dit zijn de diploma's die wij accepteren:
Helpende Zorg en Welzijn (niv. 2)
Helpende Zorg en Welzijn + Helpende 2 Plus (niv. 302)
Verzorgende IG (niv. 3)
Verpleegkundige (niv. 4)
Je ontvangt direct een mail van ons met de vervolgstappen. Hierin vragen we je een aantal documenten met ons te delen. Binnen 48 uur neemt een collega van Zorg Ambiance verder contact met je op.
Curriculum Vitae (cv)
Uittreksel Kamer van Koophandel(KVK)
Origineel Helpende/Helpende Plus/Verzorgende IG/Verpleegkundige diploma('s)
Diploma DUO uittreksel (wanneer behaald na 2012)
Certificaat/bijscholing
Geldige BHV (alleen van toepassing wanneer deze is behaald)
Inschrijving klachtencommissie certificaat
Aanmelding WTZA
Beroepsaansprakelijkheidsverzekering polisblad
Betaalbewijs Beroepsaansprakelijkheidsverzekering
Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) met code 45 (niet ouder dan 3 maanden)
(zakelijke)Bankpas
Btw-nummer
BIG-registratie
Heb jij nieuwe documenten behaald? Geef dit gelijk door en houd je gegevens up-to-date! Zo voorkom je dat je profiel op non-actief wordt gezet en je niet meer kunt reageren op nieuwe diensten.
Wanneer jij alle documenten hebt ingeleverd en deze zijn beoordeeld door onze collega, word je uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek. Tijdens het gesprek vertellen wij nog meer over onze werkwijze en krijg je een uitleg over de app.
Zijn we allebei positief na het gesprek, dan krijg jij direct toegang tot alle diensten. Vanaf dat moment kun je reageren op diensten. Hoe sneller jij alle documenten inlevert, hoe sneller je aan het werk kunt. Dus wacht niet langer en schrijf je in!
Je vraagt een nieuwe VOG aan via de website van Justis. Je kunt de VOG ook via Zorg Ambiance aanvragen. Mail naar inschrijven@zorgambiance.nl voor meer informatie. Vermeld alvast je volledige naam. Bijvoorbeeld: J.H. van Janssen
Deze regeling biedt jouw cliënten een onafhankelijke partij die zij kunnen aanspreken als zij niet tevreden zijn over de zorg die jij hebt geleverd. Het beschermt zowel jou als jouw cliënten in het geval er iets niet goed is gegaan. Deze regeling is verplicht voor alle ZZP'ers in de zorg.
Heb je een Word document, kies dan bij opslaan voor 'Opslaan als' en kies daar voor PDF.
Om via Zorg Ambiance te kunnen werken is een zorgdiploma verplicht.
Dit zijn de diploma's die wij accepteren:
Helpende Zorg en Welzijn (niv. 2)
Helpende Zorg en Welzijn + Helpende 2 Plus (niv. 302)
Verzorgende IG (niv. 3)
Verpleegkundige (niv. 4)
Je ontvangt direct een mail van ons met de vervolgstappen. Hierin vragen we je een aantal documenten met ons te delen. Binnen 48 uur neemt een collega van Zorg Ambiance verder contact met je op.
- Curriculum Vitae (cv)
- Uittreksel Kamer van Koophandel(KVK)
- Origineel Helpende/Helpende Plus/Verzorgende IG/Verpleegkundige diploma('s)
- Diploma DUO uittreksel (wanneer behaald na 2012)
- certificaat/bijscholing
- geldige BHV (alleen van toepassing wanneer deze is behaald)
- Inschrijving klachtencommissie certificaat
- Aanmelding WTZA
- Beroepsaansprakelijkheidsverzekering polisblad
- Betaalbewijs Beroepsaansprakelijkheidsverzekering
- Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) met code 45 (niet ouder dan 3 maanden)
- (zakelijke)Bankpas
- Btw-nummer
- BIG-registratie
Heb jij nieuwe documenten behaald? Geef dit gelijk door en houd je gegevens up-to-date! Zo voorkom je dat je profiel op non-actief wordt gezet en je niet meer kunt reageren op nieuwe diensten.
Om via Zorg Ambiance te kunnen werken is een zorgdiploma verplicht.
Dit zijn de diploma's die wij accepteren:
Helpende Zorg en Welzijn (niv. 2)
Helpende Zorg en Welzijn + Helpende 2 Plus (niv. 302)
Verzorgende IG (niv. 3)
Verpleegkundige (niv. 4)
Verpleegkundige (niv. 5)
Het gaat hier dus echt om diploma's!
Je ontvangt direct een mail van ons met de vervolgstappen. Hierin vragen we je een aantal documenten met ons te delen. Binnen 48 uur neemt een collega van Zorg Ambiance verder contact met je op.
Curriculum Vitae (cv)
Uittreksel Kamer van Koophandel(KVK)
Origineel Helpende/Helpende Plus/Verzorgende IG/Verpleegkundige diploma('s)
Diploma DUO uittreksel (wanneer behaald na 2012)
Certificaat/bijscholing
Geldige BHV (alleen van toepassing wanneer deze is behaald)
Inschrijving klachtencommissie certificaat
Aanmelding WTZA
Beroepsaansprakelijkheidsverzekering polisblad
Betaalbewijs Beroepsaansprakelijkheidsverzekering
Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) met code 45 (niet ouder dan 3 maanden)
(zakelijke)Bankpas
Btw-nummer
BIG-registratie
Heb jij nieuwe documenten behaald? Geef dit gelijk door en houd je gegevens up-to-date! Zo voorkom je dat je profiel op non-actief wordt gezet en je niet meer kunt reageren op nieuwe diensten.
Wanneer jij alle benodigde documenten bij ons hebt ingeleverd worden deze beoordeeld door onze collega. Zijn je documenten in orde dan word je uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek. Tijdens dit gesprek vertellen wij onze werkwijze en krijg je uitleg over de app.
Zijn we na het gesprek allebei positief, dan krijg je direct toegang tot alle opdrachten. Vanaf dat moment kun je reageren op opdrachten. Dus hoe sneller jij alle (juiste) documenten bij ons inlevert, hoe sneller je aan het werk kunt. Dus wacht niet langer en schrijf je in!
Je kunt zelf een nieuwe VOG aanvragen via de website van Justis. Maar Zorg Ambiance kan jouw VOG ook voor je aanvragen. Mail naar inschrijven@zorgambiance.nl voor meer informatie. Vermeld hierbij je volledige naam. Bijvoorbeeld: J.H. van Janssen
Deze regeling biedt jouw cliënten een onafhankelijke partij die zij kunnen aanspreken als zij niet tevreden zijn over de zorg die jij hebt geleverd. Het beschermt zowel jou als jouw cliënten in het geval er iets niet goed is gegaan. Deze regeling is verplicht voor alle zzp'ers in de zorg.
Heb je een Word document, kies dan bij opslaan voor 'Opslaan als' en kies daar voor PDF.
Om via Zorg Ambiance te kunnen werken is een zorgdiploma verplicht.
Dit zijn de diploma's die wij accepteren:
Helpende Zorg en Welzijn (niv. 2)
Helpende Zorg en Welzijn + Helpende 2 Plus (niv. 302)
Verzorgende IG (niv. 3)
Verpleegkundige (niv. 4)
Je ontvangt direct een mail van ons met de vervolgstappen. Hierin vragen we je een aantal documenten met ons te delen. Binnen 48 uur neemt een collega van Zorg Ambiance verder contact met je op.
Curriculum Vitae (cv)
Uittreksel Kamer van Koophandel(KVK)
Origineel Helpende/Helpende Plus/Verzorgende IG/Verpleegkundige diploma('s)
Diploma DUO uittreksel (wanneer behaald na 2012)
Certificaat/bijscholing
Geldige BHV (alleen van toepassing wanneer deze is behaald)
Inschrijving klachtencommissie certificaat
Aanmelding WTZA
Beroepsaansprakelijkheidsverzekering polisblad
Betaalbewijs Beroepsaansprakelijkheidsverzekering
Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) met code 45 (niet ouder dan 3 maanden)
(zakelijke)Bankpas
Btw-nummer
BIG-registratie
Heb jij nieuwe documenten behaald? Geef dit gelijk door en houd je gegevens up-to-date! Zo voorkom je dat je profiel op non-actief wordt gezet en je niet meer kunt reageren op nieuwe diensten.
Wanneer jij alle documenten hebt ingeleverd en deze zijn beoordeeld door onze collega, word je uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek. Tijdens het gesprek vertellen wij nog meer over onze werkwijze en krijg je een uitleg over de app.
Zijn we allebei positief na het gesprek, dan krijg jij direct toegang tot alle diensten. Vanaf dat moment kun je reageren op diensten. Hoe sneller jij alle documenten inlevert, hoe sneller je aan het werk kunt. Dus wacht niet langer en schrijf je in!
Je vraagt een nieuwe VOG aan via de website van Justis. Je kunt de VOG ook via Zorg Ambiance aanvragen. Mail naar inschrijven@zorgambiance.nl voor meer informatie. Vermeld alvast je volledige naam. Bijvoorbeeld: J.H. van Janssen
Deze regeling biedt jouw cliënten een onafhankelijke partij die zij kunnen aanspreken als zij niet tevreden zijn over de zorg die jij hebt geleverd. Het beschermt zowel jou als jouw cliënten in het geval er iets niet goed is gegaan. Deze regeling is verplicht voor alle ZZP'ers in de zorg.
Heb je een Word document, kies dan bij opslaan voor 'Opslaan als' en kies daar voor PDF.
Hoofdzakelijk opdrachten binnen VVT, zowel intramuraal als extramuraal. Verschillende doelgroepen en locaties, korte en lange opdrachten. Voor ieder wat wils! Via de app kies je zelf alle opdrachten uit.
Wij werken met de app Flego. Hierin vind je alle openstaande opdrachten die voldoen aan jouw wensen en niveau. Opdrachten die jij hebt gewerkt of voor ingepland staat, zie je terug in de app onder 'rooster'.
Om opdrachten te kunnen inzien moet je aan twee voorwaarden hebben voldaan:
Jouw dossier is compleet. Alle documenten en gevraagde informatie zijn aanwezig en zijn gecontroleerd door Zorg Ambiance.
Je hebt een kennismakingsgesprek gehad met een collega van Zorg Ambiance.
Heb je eerder al opdrachten via Zorg Ambiance gewerkt, maar zie je nu geen opdrachten meer? Waarschijnlijk is één van je documenten verlopen. Hier ben je dan al over geïnformeerd per mail. Stuur het document zo snel mogelijk toe. Als wij het document hebben gecheckt, sta je weer open voor nieuwe opdrachten.
Is bovenstaande niet van toepassing, maar zie jij nog steeds geen opdrachten? Neem dan even contact op met ons via info@zorgambiance.nl.
Check in de app of jouw notificaties goed staan. Wanneer wij een opdracht openzetten die voldoet aan jouw wensen, ontvang je een push melding. Wees er snel bij! Wie het eerst reageert, krijgt de opdracht.
Stap 1: Bel het team van de zorgorganisatie
Het telefoonnummer staat in de app bij je dienst. Nemen ze niet op? Zoek het telefoonnummer van de organisatie dan op via Google. Als zelfstandig zorgverlener is het jouw verantwoordelijkheid om het team op de hoogte te brengen.
Stap 2: Neem contact op met Zorg Ambiance
Neem vervolgens contact op met ons. Probeer ons te bellen. Vermeld om welke dienst het gaat en hoe je het hebt opgelost. Deze informatie is voor onze administratie.
Te laat komen wordt uiteraard niet gewaardeerd. Zorg Ambiance behoudt zich het recht om jouw account op non-actief te zetten als er (te veel) klachten binnenkomen van zorgorganisaties. Zorgorganisaties kunnen op elk moment kiezen de samenwerking met jou te beëindigen.
Je zult begrijpen dan het erg vervelend is voor het team, de cliënten én jezelf als dit gebeurt. Probeer dit dus ook ten allen tijde te voorkomen. Wij nemen contact met je op om te horen waarom je er niet was. Ook bespreken we dan wat er verder mee gebeurt.
Zorg Ambiance behoudt zich het recht jouw account op non-actief te zetten als dit vaker voorkomt of als er klachten zijn binnenkomen van zorgorganisaties.
We raden je aan om je voor elke opdracht even voor te bereiden. Als zelfstandig zorgverlener is een goede eerste indruk bij het team en bij de cliënten namelijk een stuk fijner werken.
Daarom een aantal tips:
Wees op tijd
Zoek de dag voor je opdracht alvast het adres op, en zorg dat je er ruim van tevoren bent. Zeker als het je eerste keer is op deze locatie is het vaak even zoeken! Lees ook de extra informatie in de app.
Bereikbaarheid
Neem je mobiel mee en zorg voor voldoende batterij en beltegoed. Meld je aan en deel je nummer met het team. Vraag ook het nummer van je teamleden. Nu kunnen jullie elkaar bereiken als er iets is.
Vragen stellen
Ben je bekend met het patiëntendossier en weet je hoe het zit met de sleutels? Heb je een code nodig voor medicijnen? Met wie ga je samenwerken? Zorg dat je eerder op je eerste opdracht bent, zodat je deze informatie kunt inwinnen.
Wees representatief
Als zelfstandig zorgverlener ben jij je eigen visitekaartje én dat van Zorg Ambiance. Kleed je daarom representatief en zorg voor korte en schone nagels. Zo maak jij zeker een goede eerste indruk.
Meld je af
Het wordt vaak vergeten, maar teams vinden het fijn als je even laat weten hoe de opdracht is gegaan. Vergeet ook niet om je tablet, telefoon en/of sleutels in te leveren als je deze hebt gekregen!
Heb jij een opdracht geaccepteerd en kan je deze niet werken, door bijvoorbeeld ziekte, dan dien je zelf vervanging te regelen. Zorgverleners hebben een zorgplicht. Je bent verplicht om te behandelen zodat de continuïteit van zorg niet in gevaar komt. Als je ziek bent en geen zorg kunt verlenen, moet je op grond van jouw zorgplicht al het mogelijke doen om een andere zorgverlener in te zetten.
Wij hanteren geen minimum aantal uren dat jij als zzp'er via ons moet werken. Je bent niet voor niets zelfstandig. Wel zeggen wij maximaal 40 uur per week. Als je meer uren wilt werken, dan dien je daarvoor zelf opdrachtgevers te zoeken. Als zelfstandige mag je niet volledig afhankelijk zijn van Zorg Ambiance, ook al werk je via ons bij meerdere opdrachtgevers.
Wij werken met de app Flego. Hierin vind je alle openstaande diensten die voldoen aan jouw wensen en niveau. Diensten die jij hebt gewerkt of voor ingepland staat, zie je terug in de app onder 'rooster'.
Om diensten te kunnen inzien moet je aan twee voorwaarden hebben voldaan:
Jouw dossier is compleet. Alle documenten en gevraagde informatie zijn aanwezig en zijn gecontroleerd door Zorg Ambiance.
Je hebt een kennismakingsgesprek gehad met een collega van Zorg Ambiance.
Heb je eerder al diensten via Zorg Ambiance gewerkt, maar zie je nu geen diensten meer? Waarschijnlijk is één van je documenten verlopen. Hier ben je dan al over geïnformeerd per mail. Stuur het document zo snel mogelijk toe. Als wij het document hebben gecheckt, sta je weer open voor nieuwe diensten.
Is bovenstaande niet van toepassing, maar zie jij nog steeds geen diensten? Neem dan even contact op met ons via info@zorgambiance.nl.
Check in de app of jouw notificaties goed staan. Wanneer wij een dienst openzetten die voldoet aan jouw wensen, ontvang je een push melding. Wees er snel bij! Wie het eerst reageert, krijgt de dienst.
Stap 1: Bel het team van de zorgorganisatie
Het telefoonnummer staat in de app bij je dienst. Nemen ze niet op? Zoek het telefoonnummer van de organisatie dan op via Google. Als zelfstandig zorgverlener is het jouw verantwoordelijkheid om het team op de hoogte te brengen.
Stap 2: Neem contact op met Zorg Ambiance
Neem vervolgens contact op met ons. Probeer ons te bellen. Vermeld om welke dienst het gaat en hoe je het hebt opgelost. Deze informatie is voor onze administratie.
Te laat komen wordt uiteraard niet gewaardeerd. Zorg Ambiance behoudt zich het recht om jouw account op non-actief te zetten als er (te veel) klachten binnenkomen van zorgorganisaties. Zorgorganisaties kunnen op elk moment kiezen de samenwerking met jou te beëindigen.
Je zult begrijpen dan het erg vervelend is voor het team, de cliënten én jezelf als dit gebeurt. Probeer dit dus ook ten allen tijde te voorkomen. Wij nemen contact met je op om te horen waarom je er niet was. Ook bespreken we dan wat er verder mee gebeurt.
Zorg Ambiance behoudt zich het recht jouw account op non-actief te zetten als dit vaker voorkomt of als er klachten zijn binnenkomen van zorgorganisaties.
We raden je aan om je voor elke dienst even voor te bereiden. Als zelfstandig zorgverlener is een goede eerste indruk bij het team en bij de cliënten namelijk een stuk fijner werken.
Daarom een aantal tips:
Wees op tijd
Zoek de dag voor je dienst alvast het adres op, en zorg dat je er ruim van tevoren bent. Zeker als het je eerste keer is op deze locatie is het vaak even zoeken! Lees ook de extra informatie in de app.
Bereikbaarheid
Neem je mobiel mee en zorg voor voldoende batterij en beltegoed. Meld je aan en deel je nummer met het team. Vraag ook het nummer van je teamleden. Nu kunnen jullie elkaar bereiken als er iets is.
Vragen stellen
Ben je bekend met het patiëntendossier en weet je hoe het zit met de sleutels? Heb je een code nodig voor medicijnen? Met wie ga je samenwerken? Zorg dat je eerder op je eerste dienst bent, zodat je deze informatie kunt inwinnen.
Wees representatief
Als zelfstandig zorgverlener ben jij je eigen visitekaartje én dat van Zorg Ambiance. Kleed je daarom representatief en zorg voor korte en schone nagels. Zo maak jij zeker een goede eerste indruk.
Meld je af
Het wordt vaak vergeten, maar teams vinden het fijn als je even laat weten hoe de dienst is gegaan. Vergeet ook niet om je tablet, telefoon en/of sleutels in te leveren als je deze hebt gekregen!
Heb jij een dienst geaccepteerd en kan je deze niet werken, door bijvoorbeeld ziekte, dan dien je zelf vervanging te regelen. Zorgverleners hebben een zorgplicht. Je bent verplicht om te behandelen zodat de continuïteit van zorg niet in gevaar komt. Als je ziek bent en geen zorg kunt verlenen, moet je op grond van jouw zorgplicht al het mogelijke doen om een andere zorgverlener in te zetten.
Wij hanteren geen minimum aantal uren dat jij als zzp'er via ons moet werken. Je bent niet voor niets zelfstandig. Wel zeggen wij maximaal 40 uur per week. Als je meer uren wilt werken, dan dien je daarvoor zelf opdrachtgevers te zoeken. Als zelfstandige mag je niet volledig afhankelijk zijn van Zorg Ambiance, ook al werk je via ons bij meerdere opdrachtgevers.
Wij werken met de app Flego. Hierin vind je alle openstaande diensten die voldoen aan jouw wensen en niveau. Diensten die jij hebt gewerkt of voor ingepland staat, zie je terug in de app onder 'rooster'.
Om diensten te kunnen inzien moet je aan twee voorwaarden hebben voldaan:
Jouw dossier is compleet. Alle documenten en gevraagde informatie zijn aanwezig en zijn gecontroleerd door Zorg Ambiance.
Je hebt een kennismakingsgesprek gehad met een collega van Zorg Ambiance.
Heb je eerder al diensten via Zorg Ambiance gewerkt, maar zie je nu geen diensten meer? Waarschijnlijk is één van je documenten verlopen. Hier ben je dan al over geïnformeerd per mail. Stuur het document zo snel mogelijk toe. Als wij het document hebben gecheckt, sta je weer open voor nieuwe diensten.
Is bovenstaande niet van toepassing, maar zie jij nog steeds geen diensten? Neem dan even contact op met ons via info@zorgambiance.nl.
Check in de app of jouw notificaties goed staan. Wanneer wij een dienst openzetten die voldoet aan jouw wensen, ontvang je een push melding. Wees er snel bij! Wie het eerst reageert, krijgt de dienst.
Wij werken met de app Clevergig. Hierin vind je alle openstaande diensten die voldoen aan jouw wensen en niveau. Diensten die jij hebt gewerkt of voor ingepland staat, zie je terug in de app onder 'rooster'.
Om diensten te kunnen inzien moet je aan twee voorwaarden hebben voldaan:
Jouw dossier is compleet. Alle documenten en gevraagde informatie zijn aanwezig en zijn gecontroleerd door Zorg Ambiance.
Je hebt een kennismakingsgesprek gehad met een collega van Zorg Ambiance.
Heb je eerder al diensten via Zorg Ambiance gewerkt, maar zie je nu geen diensten meer? Waarschijnlijk is één van je documenten verlopen. Hier ben je dan al over geïnformeerd per mail. Stuur het document zo snel mogelijk toe. Als wij het document hebben gecheckt, sta je weer open voor nieuwe diensten.
Is bovenstaande niet van toepassing, maar zie jij nog steeds geen diensten? Neem dan even contact op met ons via info@zorgambiance.nl.
Check in de app of jouw notificaties goed staan. Wanneer wij een dienst openzetten die voldoet aan jouw wensen, ontvang je een push melding. Wees er snel bij! Wie het eerst reageert, krijgt de dienst.
Stap 1: Bel het team van de zorgorganisatie
Het telefoonnummer staat in de app bij je dienst. Nemen ze niet op? Zoek het telefoonnummer van de organisatie dan op via Google. Als zelfstandig zorgverlener is het jouw verantwoordelijkheid om het team op de hoogte te brengen.
Stap 2: Neem contact op met Zorg Ambiance
Neem vervolgens contact op met ons. Probeer ons te bellen. Vermeld om welke dienst het gaat en hoe je het hebt opgelost. Deze informatie is voor onze administratie.
Te laat komen wordt uiteraard niet gewaardeerd. Zorg Ambiance behoudt zich het recht om jouw account op non-actief te zetten als er (te veel) klachten binnenkomen van zorgorganisaties. Zorgorganisaties kunnen op elk moment kiezen de samenwerking met jou te beëindigen.
Je zult begrijpen dan het erg vervelend is voor het team, de cliënten én jezelf als dit gebeurt. Probeer dit dus ook ten allen tijde te voorkomen. Wij nemen contact met je op om te horen waarom je er niet was. Ook bespreken we dan wat er verder mee gebeurt.
Zorg Ambiance behoudt zich het recht jouw account op non-actief te zetten als dit vaker voorkomt of als er klachten zijn binnenkomen van zorgorganisaties.
We raden je aan om je voor elke dienst even voor te bereiden. Als zelfstandig zorgverlener is een goede eerste indruk bij het team en bij de cliënten namelijk een stuk fijner werken.
Daarom een aantal tips:
Wees op tijd
Zoek de dag voor je dienst alvast het adres op, en zorg dat je er ruim van tevoren bent. Zeker als het je eerste keer is op deze locatie is het vaak even zoeken! Lees ook de extra informatie in de app.
Bereikbaarheid
Neem je mobiel mee en zorg voor voldoende batterij en beltegoed. Meld je aan en deel je nummer met het team. Vraag ook het nummer van je teamleden. Nu kunnen jullie elkaar bereiken als er iets is.
Vragen stellen
Ben je bekend met het patiëntendossier en weet je hoe het zit met de sleutels? Heb je een code nodig voor medicijnen? Met wie ga je samenwerken? Zorg dat je eerder op je eerste dienst bent, zodat je deze informatie kunt inwinnen.
Wees representatief
Als zelfstandig zorgverlener ben jij je eigen visitekaartje én dat van Zorg Ambiance. Kleed je daarom representatief en zorg voor korte en schone nagels. Zo maak jij zeker een goede eerste indruk.
Meld je af
Het wordt vaak vergeten, maar teams vinden het fijn als je even laat weten hoe de dienst is gegaan. Vergeet ook niet om je tablet, telefoon en/of sleutels in te leveren als je deze hebt gekregen!
Heb jij een dienst geaccepteerd en kan je deze niet werken, door bijvoorbeeld ziekte, dan dien je zelf vervanging te regelen. Zorgverleners hebben een zorgplicht. Je bent verplicht om te behandelen zodat de continuïteit van zorg niet in gevaar komt. Als je ziek bent en geen zorg kunt verlenen, moet je op grond van jouw zorgplicht al het mogelijke doen om een andere zorgverlener in te zetten.
Wij hanteren geen minimum aantal uren dat jij als zzp'er via ons moet werken. Je bent niet voor niets zelfstandig. Wel zeggen wij maximaal 40 uur per week. Als je meer uren wilt werken, dan dien je daarvoor zelf opdrachtgevers te zoeken. Als zelfstandige mag je niet volledig afhankelijk zijn van Zorg Ambiance, ook al werk je via ons bij meerdere opdrachtgevers.
De facturen worden één week na de gewerkte week opgemaakt en gestuurd naar de klant. Betaling van de facturen is meestal na drie weken. De spoedbetalingen vinden binnen twee werkdagen plaats. Officieel heeft de klant 30 dagen de tijd om de facturen te voldoen na de factuurdatum. Het kan wel eens voorkomen dat de klant later is met betalen, waardoor wij dan ook later uitbetalen dan de drie weken.
Nee, wij zorgen voor jouw factuur. Nadat je een dienst hebt gewerkt, controleer jij de gewerkte uren in onze app. Wij checken deze bij de zorgorganisatie. Wanneer de zorgorganisatie de uren heeft geaccordeerd, wordt de factuur namens jou naar de opdrachtgever verstuurd.
Elke zorgorganisatie waar jij die week hebt gewerkt, wordt apart (namens jou) gefactureerd. Om die reden ontvang jij dus ook per zorgorganisatie een factuur. Het is niet mogelijk een verzamelnota te ontvangen.
Wij rekenen een bemiddelingsfee. Hier zit alles in verwerkt: het gebruik van de app, aanbod van diensten, administratie, facturatie en marketing.
De hoogte van de kosten is afhankelijk van uitbetaling. Heb jij gekozen voor spoedbetaling dan zijn de kosten hoger. We vertellen hier alles over in het kennismakingsgesprek.
Nadat je een dienst hebt gewerkt, controleer je de uren in onze app. Kloppen deze uren niet? Geef dan aan wat de juiste werktijden zijn geweest. Wij zullen de wijziging met jou en de zorgorganisatie bespreken. Bij akkoord worden de uren aangepast. Zorg dat er altijd iemand binnen de zorgorganisatie op de hoogte is als jij langer werkt.
Een btw-identificatienummer is een uniek nummer voor ZZP'ers. Het nummer krijg je van de Belastingdienst. Wij vermelden dit nummer op de facturen die wij namens jou maken en naar de opdrachtgever sturen.
Het btw-id ziet er zo uit:
de landcode NL
9 (willekeurige) cijfers
de letter ‘B’
een controlegetal van 2 cijfers
Voorbeeld btw-identificatienummer: NL 123456789B01.
Wil je meer lezen over btw-id? Klik dan op deze link van de KvK.
Het ondernemersrisico ligt als zzp'er bij jou. Dit betekent dat wanneer de opdrachtgever jouw facturen niet betaald, jij ook niet betaald krijgt.
Uiteraard zullen wij ons inspanningen om de opdrachtgever alsnog te laten betalen. Maar mocht een betaling uitblijven dan zullen wij de reeds betaalde bedragen bij jou terugvorderen. Jij moet het verschuldigde bedrag dan terugbetalen aan Zorg Ambiance.
De facturen worden één week na de gewerkte week opgemaakt en gestuurd naar de klant. Betaling van de facturen is meestal na drie weken. De spoedbetalingen vinden binnen twee werkdagen plaats. Officieel heeft de klant 30 dagen de tijd om de facturen te voldoen na de factuurdatum. Het kan wel eens voorkomen dat de klant later is met betalen, waardoor wij dan ook later uitbetalen dan de drie weken.
Nee, wij zorgen voor jouw factuur. Nadat je een dienst hebt gewerkt, controleer jij de gewerkte uren in onze app. Wij checken deze bij de zorgorganisatie. Wanneer de zorgorganisatie de uren heeft geaccordeerd, wordt de factuur namens jou naar de opdrachtgever verstuurd.
Elke zorgorganisatie waar jij die week hebt gewerkt, wordt apart (namens jou) gefactureerd. Om die reden ontvang jij dus ook per zorgorganisatie een factuur. Het is niet mogelijk een verzamelnota te ontvangen.
De facturen worden één week na de gewerkte week opgemaakt en gestuurd naar de klant. Betaling van de facturen is meestal na drie weken. De spoedbetalingen vinden binnen twee werkdagen plaats. Officieel heeft de klant 30 dagen de tijd om de facturen te voldoen na de factuurdatum. Het kan wel eens voorkomen dat de klant later is met betalen, waardoor wij dan ook later uitbetalen dan de drie weken.
Nee, wij zorgen voor jouw factuur. Nadat je een dienst hebt gewerkt, controleer jij de gewerkte uren in onze app. Wij checken deze bij de zorgorganisatie. Wanneer de zorgorganisatie de uren heeft geaccordeerd, wordt de factuur namens jou naar de opdrachtgever verstuurd.
Elke zorgorganisatie waar jij die week hebt gewerkt, wordt apart (namens jou) gefactureerd. Om die reden ontvang jij dus ook per zorgorganisatie een factuur. Het is niet mogelijk een verzamelnota te ontvangen.
Wij rekenen een bemiddelingsfee. Hier zit alles in verwerkt: het gebruik van de app, aanbod van diensten, administratie, facturatie en marketing.
De hoogte van de kosten is afhankelijk van uitbetaling. Heb jij gekozen voor spoedbetaling dan zijn de kosten hoger. We vertellen hier alles over in het kennismakingsgesprek.
Nadat je een dienst hebt gewerkt, controleer je de uren in onze app. Kloppen deze uren niet? Geef dan aan wat de juiste werktijden zijn geweest. Wij zullen de wijziging met jou en de zorgorganisatie bespreken. Bij akkoord worden de uren aangepast. Zorg dat er altijd iemand binnen de zorgorganisatie op de hoogte is als jij langer werkt.
Een btw-identificatienummer is een uniek nummer voor ZZP'ers. Het nummer krijg je van de Belastingdienst. Wij vermelden dit nummer op de facturen die wij namens jou maken en naar de opdrachtgever sturen.
Het btw-id ziet er zo uit:
de landcode NL
9 (willekeurige) cijfers
de letter ‘B’
een controlegetal van 2 cijfers
Voorbeeld btw-identificatienummer: NL 123456789B01.
Wil je meer lezen over btw-id? Klik dan op deze link van de KvK.
Het ondernemersrisico ligt als zzp'er bij jou. Dit betekent dat wanneer de opdrachtgever jouw facturen niet betaald, jij ook niet betaald krijgt.
Uiteraard zullen wij ons inspanningen om de opdrachtgever alsnog te laten betalen. Maar mocht een betaling uitblijven dan zullen wij de reeds betaalde bedragen bij jou terugvorderen. Jij moet het verschuldigde bedrag dan terugbetalen aan Zorg Ambiance.
De facturen worden één week na de gewerkte week opgemaakt en gestuurd naar de klant. Betaling van de facturen is meestal na drie weken. De spoedbetalingen vinden binnen twee werkdagen plaats. Officieel heeft de klant 30 dagen de tijd om de facturen te voldoen na de factuurdatum. Het kan wel eens voorkomen dat de klant later is met betalen, waardoor wij dan ook later uitbetalen dan de drie weken.
Nee, wij zorgen voor jouw factuur. Nadat je een dienst hebt gewerkt, controleer jij de gewerkte uren in onze app. Wij checken deze bij de zorgorganisatie. Wanneer de zorgorganisatie de uren heeft geaccordeerd, wordt de factuur namens jou naar de opdrachtgever verstuurd.
Elke zorgorganisatie waar jij die week hebt gewerkt, wordt apart (namens jou) gefactureerd. Om die reden ontvang jij dus ook per zorgorganisatie een factuur. Het is niet mogelijk een verzamelnota te ontvangen.
Wij rekenen een bemiddelingsfee. Hier zit alles in verwerkt: het gebruik van de app, aanbod van diensten, administratie, facturatie en marketing.
De hoogte van de kosten is afhankelijk van uitbetaling. Heb jij gekozen voor spoedbetaling dan zijn de kosten hoger. We vertellen hier alles over in het kennismakingsgesprek.
Nadat je een dienst hebt gewerkt, controleer je de uren in onze app. Kloppen deze uren niet? Geef dan aan wat de juiste werktijden zijn geweest. Wij zullen de wijziging met jou en de zorgorganisatie bespreken. Bij akkoord worden de uren aangepast. Zorg dat er altijd iemand binnen de zorgorganisatie op de hoogte is als jij langer werkt.
Een btw-identificatienummer is een uniek nummer voor ZZP'ers. Het nummer krijg je van de Belastingdienst. Wij vermelden dit nummer op de facturen die wij namens jou maken en naar de opdrachtgever sturen.
Het btw-id ziet er zo uit:
de landcode NL
9 (willekeurige) cijfers
de letter ‘B’
een controlegetal van 2 cijfers
Voorbeeld btw-identificatienummer: NL 123456789B01.
Wil je meer lezen over btw-id? Klik dan op deze link van de KvK.
Het ondernemersrisico ligt als zzp'er bij jou. Dit betekent dat wanneer de opdrachtgever jouw facturen niet betaald, jij ook niet betaald krijgt.
Uiteraard zullen wij ons inspanningen om de opdrachtgever alsnog te laten betalen. Maar mocht een betaling uitblijven dan zullen wij de reeds betaalde bedragen bij jou terugvorderen. Jij moet het verschuldigde bedrag dan terugbetalen aan Zorg Ambiance.
Ja, wanneer er een zorgbehoefte is, zullen wij altijd proberen te helpen. We hebben veel klanten met zorginstellingen door het hele land. En we zijn groeiende! Heb jij een tip? Geef deze dan door en wij gaan ons best doen de zorgorganisatie te ondersteunen bij het invullen van diensten.
Wanneer er een klacht is vanuit de zorgorganisatie, dan brengen we jou hier telefonisch van op de hoogte. We begrijpen dat er altijd twee kanten aan een verhaal zitten, dus horen we graag jouw kant.
Zorg Ambiance neemt klachten zeer serieus. Bij een opeenstapeling van klachten kunnen wij besluiten jouw profiel op non-actief te zetten. Je kunt je dan niet meer aanmelden voor diensten.
Neem dan altijd contact met ons op, wij horen dat graag. Wij zullen je proberen te helpen en advies geven. Ook bespreken we het eventueel met het betreffende team of zorgorganisatie.
Ja, wanneer er een zorgbehoefte is, zullen wij altijd proberen te helpen. We hebben veel klanten met zorginstellingen door het hele land. En we zijn groeiende! Heb jij een tip? Geef deze dan door en wij gaan ons best doen de zorgorganisatie te ondersteunen bij het invullen van diensten.
Wanneer er een klacht is vanuit de zorgorganisatie, dan brengen we jou hier telefonisch van op de hoogte. We begrijpen dat er altijd twee kanten aan een verhaal zitten, dus horen we graag jouw kant.
Zorg Ambiance neemt klachten zeer serieus. Bij een opeenstapeling van klachten kunnen wij besluiten jouw profiel op non-actief te zetten. Je kunt je dan niet meer aanmelden voor diensten.
Neem dan altijd contact met ons op, wij horen dat graag. Wij zullen je proberen te helpen en advies geven. Ook bespreken we het eventueel met het betreffende team of zorgorganisatie.
Wanneer jij als zelfstandig zorgverlener gaat werken bij een zorgorganisatie zijn er altijd verwachtingen. De belangrijkste zijn:
Wees op tijd op je dienst!
Meld je altijd aan en af bij jouw contactpersoon van de afdeling of het wijkteam.
Ben je ziek of kun je de dienst niet werken? Meld je ruim van tevoren af, zodat er gezocht kan worden naar een oplossing.
Is het je eerste keer op locatie? Stel je netjes voor aan je collega’s.
Zorg voor heldere en complete communicatie, ook in rapportages bij cliënten.
Je bent bevoegd als je over de juiste papieren beschikt. Bevoegdheid van een zorgverlener is belangrijk, omdat bepaalde medische handelingen risico’s met zich meebrengen. Het is daarom belangrijk om over de juiste papieren te beschikken.
Tussen bevoegd- en bekwaamheid zit ook een groot verschil. Iemand die over de juiste papieren beschikt, hoeft niet direct bekwaam te zijn. Je bent bekwaam als je de bijkomende activiteiten ook goed kunt uitvoeren. Volg een opleiding, bijscholingen, vaardigheidstraining of cursussen en blijf jezelf toetsen.
Zo weet jij zeker dat je bevoegd en bekwaam als ZZP'er in de zorg werkzaam bent.
Ja, wanneer er een zorgbehoefte is, zullen wij altijd proberen te helpen. We hebben veel klanten met zorginstellingen door het hele land. En we zijn groeiende! Heb jij een tip? Geef deze dan door en wij gaan ons best doen de zorgorganisatie te ondersteunen bij het invullen van diensten.
Wanneer er een klacht is vanuit de zorgorganisatie, dan brengen we jou hier telefonisch van op de hoogte. We begrijpen dat er altijd twee kanten aan een verhaal zitten, dus horen we graag jouw kant.
Zorg Ambiance neemt klachten zeer serieus. Bij een opeenstapeling van klachten kunnen wij besluiten jouw profiel op non-actief te zetten. Je kunt je dan niet meer aanmelden voor diensten.
Neem dan altijd contact met ons op, wij horen dat graag. Wij zullen je proberen te helpen en advies geven. Ook bespreken we het eventueel met het betreffende team of zorgorganisatie.
Wanneer jij als zelfstandig zorgverlener gaat werken bij een zorgorganisatie zijn er altijd verwachtingen. De belangrijkste zijn:
Wees op tijd op je dienst!
Meld je altijd aan en af bij jouw contactpersoon van de afdeling of het wijkteam.
Ben je ziek of kun je de dienst niet werken? Meld je ruim van tevoren af, zodat er gezocht kan worden naar een oplossing.
Is het je eerste keer op locatie? Stel je netjes voor aan je collega’s.
Zorg voor heldere en complete communicatie, ook in rapportages bij cliënten.
Je bent bevoegd als je over de juiste papieren beschikt. Bevoegdheid van een zorgverlener is belangrijk, omdat bepaalde medische handelingen risico’s met zich meebrengen. Het is daarom belangrijk om over de juiste papieren te beschikken.
Tussen bevoegd- en bekwaamheid zit ook een groot verschil. Iemand die over de juiste papieren beschikt, hoeft niet direct bekwaam te zijn. Je bent bekwaam als je de bijkomende activiteiten ook goed kunt uitvoeren. Volg een opleiding, bijscholingen, vaardigheidstraining of cursussen en blijf jezelf toetsen.
Zo weet jij zeker dat je bevoegd en bekwaam als ZZP'er in de zorg werkzaam bent.
Ja, wanneer er een zorgbehoefte is, zullen wij altijd proberen te helpen. We hebben veel klanten met zorginstellingen door het hele land. En we zijn groeiende! Heb jij een tip? Geef deze dan door en wij gaan ons best doen de zorgorganisatie te ondersteunen bij het invullen van diensten.
Wanneer er een klacht is vanuit de zorgorganisatie, dan brengen we jou hier telefonisch van op de hoogte. We begrijpen dat er altijd twee kanten aan een verhaal zitten, dus horen we graag jouw kant.
Zorg Ambiance neemt klachten zeer serieus. Bij een opeenstapeling van klachten kunnen wij besluiten jouw profiel op non-actief te zetten. Je kunt je dan niet meer aanmelden voor diensten.
Neem dan altijd contact met ons op, wij horen dat graag. Wij zullen je proberen te helpen en advies geven. Ook bespreken we het eventueel met het betreffende team of zorgorganisatie.
Wanneer jij als zelfstandig zorgverlener gaat werken bij een zorgorganisatie zijn er altijd verwachtingen. De belangrijkste zijn:
Wees op tijd op je opdracht!
Meld je altijd aan en af bij jouw contactpersoon van de afdeling of het wijkteam.
Ben je ziek of kun je de dienst niet werken? Meld je ruim van tevoren af, zodat er gezocht kan worden naar een oplossing.
Is het je eerste keer op locatie? Stel je netjes voor aan je collega’s.
Zorg voor heldere en complete communicatie, ook in rapportages bij cliënten.
Je bent bevoegd als je over de juiste papieren beschikt. Bevoegdheid van een zorgverlener is belangrijk, omdat bepaalde medische handelingen risico’s met zich meebrengen. Het is daarom belangrijk om over de juiste papieren te beschikken.
Tussen bevoegd- en bekwaamheid zit ook een groot verschil. Iemand die over de juiste papieren beschikt, hoeft niet direct bekwaam te zijn. Je bent bekwaam als je de bijkomende activiteiten ook goed kunt uitvoeren. Volg een opleiding, bijscholingen, vaardigheidstraining of cursussen en blijf jezelf toetsen.
Zo weet jij zeker dat je bevoegd en bekwaam als ZZP'er in de zorg werkzaam bent.
Je neemt contact met ons op via de site of telefonisch
Je levert de benodigde documenten aan
Wij zetten jouw diensten uit
Een zorgprofessional komt bij jou werken
Niets! Ja, je leest het goed. Zorg Ambiance vraagt geen vergoeding aan zorgorganisaties. Wij geloven in het oplossen van de zorgbehoefte. Je betaalt enkel voor de zorg die geleverd wordt. Bij Zorg Ambiance zijn er dus geen inschrijf- of servicekosten. Je ontvangt alleen een factuur van de zelfstandig zorgverlener, vrijgesteld van btw.
De naam van een contactpersoon, de naam van de zorgorganisatie, een telefoonnummer en een zakelijk e-mailadres. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om de rest samen in te vullen. Daarna kunnen wij direct aan de slag om jullie te helpen de zorgbehoefte in te vullen.
Zorg Ambiance is dé partner voor een ad hoc opdracht. Maar alle opdrachten zijn mogelijk. Wij zorgen voor een passende zorgverlener of het nu gaat om een incidentele opdracht of een om een zorgverlener voor langere tijd. Neem vooral contact met ons op en wij helpen jullie graag verder.
Zorg Ambiance is dé partner voor een ad hoc opdracht. Maar alle opdrachten zijn mogelijk. Wij zorgen voor een passende zorgverlener of het nu gaat om een incidentele opdracht of een om een zorgverlener voor langere tijd. Neem vooral contact met ons op en wij helpen jullie graag verder.
Zorg Ambiance heeft kwaliteit en persoonlijk contact hoog in het vaandel staan. Wij nemen de intake van zorgverleners dan ook zeer serieus. Met alle zorgprofessionals hebben wij een persoonlijk intakegesprek, daarbij dienen zij alle benodigde gegevens in te leveren. Alle documenten worden beoordeeld, voordat we tot bemiddeling overgaan.
Wij hopen natuurlijk dat er geen klachten zijn. Ben je onverhoopt toch niet helemaal tevreden met onze dienstverlening, willen wij dat natuurlijk wel graag horen. Via een mail naar management@zorgambiance.nl kun je de klacht indienen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op en gaan op zoek naar een passende oplossing.
Alle zelfstandig zorgverleners zijn persoonlijk gescreend
Alle documenten zijn gecontroleerd
Een recent VOG is aanwezig
Alle ZZP'ers zijn aangesloten bij het klachteninstituut
BIG-registratie, indien van toepassing, is aanwezig en gecheckt
Helpende
Helpende plus
Verzorgende (IG)
Verpleegkundige
Wij zijn dé partij voor ad hoc diensten. We zetten graag dat extra stapje wanneer het nodig is. Want zoek je nu een zorgverlener, dan is deze vaak ook echt nú nodig. Daarom zijn wij 7 dagen per week, van 07.00 tot 21.00 uur, telefonisch bereikbaar om jullie te ontzorgen.
Wij zetten de diensten gelijk voor jullie uit, maar kunnen invulling niet garanderen. Hoe langer van tevoren een dienst wordt uitgezet, hoe groter de kans. Maar wij doen altijd ons best voor jullie.
Iedere zorgprofessional kan maar één keer de zorgbonus ontvangen. Het is daarom belangrijk dat je bij het aanmelden aangeeft bij welke opdrachtgever je de meeste uren hebt gewerkt en/of een uitzonderlijke prestatie hebt geleverd in de periode 1 oktober 2020 tot 15 juni 2021. Wij melden je gegevens dan bij enkel deze zorgorganisatie.
We kunnen niet wachten om jou te helpen bij het vinden van de juiste zorgverlener. Bel ons vandaag nog!