top of page

Voordelen die je hebt als zzp'er bij Zorg Ambiance.




Werken als zelfstandig zorgverlener, omdat helpen in de zorg je passie is. Dan wil je geen onzekerheid over het zoeken naar opdrachten en kostbare tijd moeten besteden aan de administratie. Nee, je wilt je handen inzetten in de zorg. Zorg Ambiance begrijpt dit, dus daar zorgen wij voor! Houd zelf de regie in handen en bepaal waar, wanneer en hoe vaak je werkt.


Kies waar en wanneer je wilt de opdrachten die jij prettig vindt!

Elke zorgverlener is anders en daarom bieden wij de mogelijkheid om zelf de opdrachten te kiezen die jij prettig vindt. Altijd intramuraal of juist extramuraal losse opdrachten bij verschillende locaties? De keuze is aan jou. Via onze app heb jij 24/7 toegang tot ons actuele opdrachtenaanbod. Op het juiste moment aan de slag bij een door jou gekozen zorginstelling, daar zorgen wij samen voor!

Werk je als zzp’er rechtstreeks via een zorgorganisatie en niet via een bemiddelingsbureau zoals wij, dan kunnen er al snel verwachtingen ontstaan. En dan moet je er ook op letten dat je geen schijnzelfstandige word. Ben je zzp’er bij Zorg Ambiance, dan heb je hier geen last van. Vind je een opdracht niet leuk? Dan werk je de volgende bij een ander!



Wist je dat… Je als zzp’er per kalender jaar 1225 uur gewerkt moet hebben? Dit zijn ongeveer 150 tot 250 diensten per jaar. Daarnaast moet je ook bij minimaal 3 verschillende opdrachtgevers hebben gewerkt. Met ons opdrachtenaanbod zit je daar binnen no time boven!


Geen omkijken meer naar facturatie

Als zelfstandig zorgverlener wil je niet alle tijd kwijt zijn aan je facturatie en administratie. Nee, je wilt helpen in de zorg! Daarom helpen wij je met het ontzorgen hiervan. Met 1 druk op de knop geef je via onze app aan welke uren je gewerkt hebt. Wij factureren deze gewerkte uren namens jou bij de zorgorganisatie. Jij hebt hier dus verder geen omkijken meer naar en kunt je volledig inzetten in de zorg!


Nieuwtjes binnen de zorg?

Als zelfstandig zorgverlener is het altijd goed om de ontwikkelingen binnen de zorg sector in de gaten te houden. En ook wij als bureau zijn we hier alert op en houden alles up to date voor jou! Zo is op dit moment de wet fiscaal kader een belangrijk onderwerp. Ondanks dat nog niet alles bekend is over deze wet, houden wij het als bureau goed in de gaten. Zodra de veranderingen en/ of ontwikkelingen duidelijk zijn, brengen we jou zo snel mogelijk op de hoogte. Zo is het ook goed om te weten dat deze regels ook gelden bij een rechtstreekse samenwerking en daar moet je zelf alert op zijn.


Bijscholingen en verlopen documenten?

Als zelfstandig zorgverlener is het belangrijk dat je al je geldige diploma's, bijscholingen en aanvullende documenten op orde hebt. Het is je eigen verantwoordelijkheid om de verloopdatum in de gaten te houden, dus zorgen we er samen voor dat alles up to date blijft.


Support van het Zorg Ambiance team

Je staat er dus bij Zorg Ambiance dus niet alleen voor. Het hele team staat 365 dagen per jaar van 07:00 tot 21:00 uur voor je klaar!  


 


Goede zorg regelen we samen!

Zorg Ambiance sinds 2012

bottom of page